Çarşamba, Şubat 10

istanbuldum

iş gereği haftaiçi kaçamak oldu benim için güzel şehir.ve yine tabi ki yağmur kar soğuk bana eşlik edendi.yaz kış mutlaka yağışa denk gelen bünyem var.olsun seviyorum kendisini,caydıramaz beni hava koşulları. bu sıralar uzağım buralara.evet sanki çok mühim işlerim var..
hayır efendim.ilham perim güneye göç etmiş.halim olsa atlayıp peşine düşücem ama halim yok.daha çok uykusuzum
.
geçtiğimiz hafta süprizle kafa karışıklığıyla daha çok uğultudan kendi sesimi duyamamakla geçti..ama süpriz gerçekten şaşırtıcı ve beklenmedikti bir güzel cuma için ^_^
.
DÜN
görüşmem çokta fevkaladenin fevkinde geçmesede hoş şeyler çalındı kulağıma.sonrasında ise genel eylem (sevdiklerimle) fotograf çekimi ve sürekli bişiyler yemekti.belki de sadece yemekti..hoş sohbet.sürekli kikirdeme cabası tabi(çok güldük çok ağlamasak korkusunun gölgesinde :))
ve
BeN gelenekselleşen amerika dönüşü meetpoint kahvaltılarımızı seviyorum! =)
kıyırparemi de.herbirşeyden çok.
.
yine bir istanbul klasiği olarak boğazıma hafif bir sızı.(ki evet teyzecim söylemiştin.üstüm ince diye)kar altında gezmeyi.beyoğlunu.ilk kez gittiğim dekorasyonuna bayıldığım abra-cadabrayı seviyorum..tophaneyi yazmama gerek bile yok.
1 gün dahi kalamasamda.güzeldi.
kafamı toparladığım anda şahane yazılarla burda olacağım.3 vakte kadar.3 gün mü deseeeem 3 ay mııııııııı 3 yıl mı...



tarih notu:sevgililer günü kapitalizmin işinden başka birşey değildir.o_O
yaklaşan bu günde etrafın kalplerle ve pembe/kırmızı objelerle dolması oldukça iticidir.bir de her genç bayanın eline bir gül kampanyasının kısa adıdır kanımca..


* abra-cadabra'daki kuzuyla ben.kıyır P çekiminde =)
** fotoğraf çekimi öncesi/sonrası üşüyen ben..

-birde uğruna dürüm döner ve künefe yediğim taçım var, pek guzel (:

6 yorum:

basak dedi ki...

güzelDİ, kısayDI, gülen gözler donukTU, P modu dışında ışık hoşTU, sahi sizin ANKARA ne zamanDI?

nergisce dedi ki...

biz bekleriz seni:) öptüm cok

Adsız dedi ki...

Kuzucum ve kuzucuk çok şeker bir foto :)
Bol gülücüklü günler canıma...

keLemek dedi ki...

kıyır
ben ankaraya gelip yerleşsem diyorum
zamanı önemsiz?
özler sever öper koklarım çokca.

keLemek dedi ki...

nergisçem
unutuyorsun ama sonra beni okuyamayı
burkuluyorum ben ..
unutma beniiiiiii
mucuk

keLemek dedi ki...

senin yada başagın kuzusu kadar olmasada !
bu da pek bir şapşal ve şekerdi doğrusu..
ay kuzular..
benim de mi vardı zamanında .
hatırlamıyorum :s