Perşembe, Ocak 28

Bir Haftanın Daha Sonuna Gelirken.ben.

kışı şahane yaşadığımız bu günlerde kar'a hiç ama hiç yüz vermedim.doygunluğum hat safhada zira..bata çıka dizime gelen karda yürümek.buz pistinden farksız yollarda arabada olmak(kullanmak) bu seneki kış limitimi doldurdu benim..
zaten şimdi de şıp şıp diye yağan yağmur var ortalıkta..
.
özlemeye başladım orayı.lamiayı mustafayı metini begümü..koşturmalarımı...burda birden pek tek düze hayat.orda her gün başka bir ekşındı hayatımız :)
biz ne zaman sakin bir şekilde evden çıkıcaz acaba demişti kuzum lamiya..çok özledim onu :(




aklım orda aslında bakma blog..ya da ben neredeysem aklım orda değil blog..
'aklın nerde' sorusunun tam ve net cevabı 'ben nerde değilsem orda'
bu yüzden müsadenle biraz..artık kafa izni mi dersin ne dersin bilemem...
sıcak bir yerlere gidicekmişim havası veriyorum değil mi..keşke... hem Güney yarım küre favorimdir hep..


___________________________________
these streets will make you feel brand new
big lights will inspire you
____________________________
zihnimde dönüp duran parça şu sıra.


fotoğraf en sevdiğim restauranttan.applebee'sten.yansımada bende varım (:

13 yorum:

yıldız dedi ki...

Bende de kış limitini doldurdu.Bolca kar bolca soğuk baharı özletti.Eski teman bahar gibiydi gerçekten ama bu da çok güzel;))

svl dedi ki...

Kelebek bahar gelsede özümüze döncek kendimize gelsek değil mi :D
öPERİM tATLIM

absalom dedi ki...

sayfanın en üstündeki resim nası şahaneymiş öle pedaliza...
ben mi geç farkettim yeni mi?

saçlar...
gözler..
kanatlar...
hafif mahcup hafif haylaz duruş...

çok beğendim.

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş sayfan kelebeğimm bayıldım :))
güzel günlerde kullanman dileğiyle...

tuğçeadaş dedi ki...

tema süper canım, güle güle yaz :)
kış bitecek, yaz gelecek, kelebek uçacak, kumburgaza konacak :)

Adsız dedi ki...

benide al götür güneye.bıktım soguktan kelebegım.bırde blogunu ıhmal etmısım ablacım ne zamandır,degısıklıkler var,gule gule kullan yenı temanı.

keLemek dedi ki...

Yıldız
önümüz bahar (:
sevinci dahi yetmiyor mu
teşekkür ederim ayrıca.sevindim beğenmene.

keLemek dedi ki...

Sevalcim
hemde nasıl!hemde nasıl...
baharı bekleyennnn kumrular gibi nırırrırmm :)))kuş muydu yoksa
bişiy bekliyordu da ^_^

keLemek dedi ki...

absalom
sen yazdıgında yeniydi o kelebek kız
ve aynı ben değil mi
hihihi (:
biliyoruuuuum

keLemek dedi ki...

çiçeğim
teşekkür ederim çokk...
öperim daha da çok..

keLemek dedi ki...

Tuçi ablam teşekkür ederim.
ve evet ya
yaz gelsin........
(:

keLemek dedi ki...

Dolunaycımmmmmm
hemen toparlan hemen (:
gidiyoruz
göcek nası
ayy sıcak mıdır ki şimdi oralar?

nergisce dedi ki...

insan hep özler ve hic dinme ya su özlem.
Benim suan nerede olmak istedigimi biliyorsundur...