Cumartesi, Ocak 9

BFF


Jetlag'i aciklamak istiyorum blog sana;
vucutta bulunan built-in saatimizin farkli bir meridyene gecmesiyle dagilmasi darma duman olmasi..
geldigimden beri uyuyor
uyaniyor nerdeyim nereye gidicem gittim gidiyorum tadindayim..
aralarda tabi ki pek bir sevdiklerimi gorup telefonla gorusmelerimi yaptim..

hosgeldinler..gozun aydinlar..
ne zaman geliyorsunlar..

bir de bu gun yine nerdeyim bir yere gidicek miyim bu gunde karmasasi yasarken
annem elinde bir paketle odama geldi uyan uyan bak sana ne var diye
kuzucugum
evine hosgeldin hediyeleri gondermis bana!
mektubuyla birlikte...
telefonda ona da dedim
hayatimda sen olduktan sonra hediyeye ne gerek.her daim her an yanimda (ne kadar uzak olsakta)
canim cicegim..
kardesim dostum..
seni cok ama cok seviyorum...
o guzel deftere en kisa surede canim cicegimin sozu nisani yazacagim ya..pek bir sevincli pek bir hevesliyim..ondan once eregliye gidis yazicam pek tabi..

az kaldi gorusmeye..bol fotograf cekmeye gecen seferde yapamadigimiz elller havaya aksiyonunu yapmaya..:))



* cici defterim kalemlerim kalp postit'm

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Detaylı yorumumu sayfamda bulabilirsiniz :)
Çiçeğin çok seviyor seni canım kardeşim dostum benim...İyi ki varsın...Güle güle kullan kuzucum...

nergisce dedi ki...

ee yani uyan artik uyan:)