Pazar, Temmuz 19

CenneT




Öyle güzel öyle güzel ötesi bir haftasonuydu ki..
Anlatılmaz yaşanır türden..
Yaşadığım il sınırlarındaki cennetteydim bu gün...
Sapanca gölüne karşı olan hissiyatlarım malumdur benim.O gölün verdiği huzuru bana hiç bir yer veremedi henüz...Bakmak yetiyor iki dakika karşısında durmak.Nasıl sakin nasıl dingin...
Yenileniyorum bakarken suya...
Süper ötesi pazardı.Yapmadığımız kalmadı canım kuzenlerim ve L* abim ile...Araba yarışı(honda yarışları:)), su kayağı,voleybol, yakartop! derken çocukluğumuza geri döndük hepimiz :)
Mızıkçılık yaptık,dünyalar güzeli bir Deniz kızı bulup sohbet ettik(yaş 4 :))
Ben o koltukta uzanmış düşüncelere dalmışken bir koşu pıtı pıtı yanıma gelip göle yakından bakmaya başladı minik deniz kızı sohbet edip biraz ilgilisini çekmek istedim.Adını sordum tanıştık annesiyle aynı isimdeymişim ona şaşırdı derken
Ben: çok yaklaşma ama tatlım kenara
Deniz kızı: ama tarışma bana lütfeeeen
Ben: peki öyle olsun.küstüm ben
Deniz kızı: ama niyeee ..
Ben: karışma bana dedin ben düşersin diye korktuğum için öyle söyledim sana
Deniz kızı:(boyun hafif bükülüp): Tarışşş banaaa
harkulade birşeydi .alıp eve götürmelik cinsten (:

Ve gittiğimiz yer mi? gündüz ayrı gece karşıdaki ışıklar ışıldarken ayrı güzeldi...
Öyle büyülü bir yer ki.
Öyle bir havası var ki.
Evet denir orda her soruya,her olası tartışma uzlaşma ile biter, en güzel kararlar orda alınır...
Gitmeli bir daha...

güzel pazartesi.son pazartesi.Gitmeden.
güzel haftalar hepimize!(:

21 yorum:

nergisce dedi ki...

:D tadini cikar cnaim simdi ben sapancadan uzagim...

tuğçeadaş dedi ki...

hımm randevu yerimiz mi burası??
hani kahvaltı için?

keLemek dedi ki...

Nergisce,
aa gelmedin mi daha =)

keLemek dedi ki...

Yok balım, maşuköyü düşünmüştüm ben şırıl şırıl dere kuş sesleri yeşillik diye ama buraya daha bir vuruldum,dünde onu düşünüyordum maşuköymü yoksa burası mı diye (:
öyle bir ikilemde kaldım yani =))

Adsız dedi ki...

çok güzel çok ama çok...
bir gün oralara gelirsem beni de götür olur mu kelebeğimm...
gitmeden önce son pazartesi :(
alışamadım ben bu gitme olayına alışamıycam da :(

keLemek dedi ki...

Çiçeğim,
sen bir gelsen ben seni nerelere götürürüm biliyor musun?

bakma gitme laflarıma bende gidiyor gibi değilim hiç..uçağa binince anlayacağım gittiğimi heralde.

SiL BaştaN dedi ki...

Bayıldım ben bu göle, ördeklere...

Bana ne bende gelecem çiçekle beraber.Gölde yüzülür mü? (suyu görünce dalmadan edemem de ben)...

Git git uzak diyarlara, oraların da tadını çıkar...

Kiss , kiss , kisss....

Bugra dedi ki...

Ahh, biliyorum orayı :)

Bak diyorum sana, kıyısından alalım birer tane ev.. Ya$lanalım gidelim orda.. Sen Coni'yi al ben N*'yi .. Ohh :))

Adsız dedi ki...

bayıldım ressımlere.senın mutlulugunu anlayabılıyorum burdan.

svl dedi ki...

canım günaydınnn ne kadar güzel resimler çok güzel bi pazar geçirmişsin desene :D pazarlar hiç bitmesin öpüyorum seni hayırlı haftalar olsun

Adsız dedi ki...

buğra iyi akıl ettin bak sen onu komşuculuk iyi fikir :)
Senle N*yi bilmem ama
ben aşkımı alırım betül de potansiyel beyaz atlı prensini alır orda alırız iki ev (:

Bugra dedi ki...

Pardon S* kim :)

Adsız dedi ki...

bugra nabtın sen ya ben bütün delileri ortadan kaldırmıstım bide o kadar :(
S* bi arkadas benm gözümde tam kelebeklik prens olan arkadas sadece...Zaten kelebeğe göre herkes arkadaş :( mürvetini göremeyeceğim küçük kelebekcikler sevemeyeceğim bu gidişle :(

Bugra dedi ki...

Görücez görücez.. Dört bir elden çalı$ırsak ba$arıcaz bu i$i..

Uygundur :)

Adsız dedi ki...

yok buğra ben ümidi kestim valla şu kız bi uçsun gelsin sonra hayırlısıyla inşallah şimdi aklı buralarda değil onun :)

keLemek dedi ki...

Sil Baştan,
canımm ablam sen gelsen ben seni hangi göllere hangi denizlere götürürüm biliyor musun :)duymasın çiçek =P

keLemek dedi ki...

Buğra,
seni bilmem ama ben alıcam ordan bir ev..orda yaşlanacağım..(:

keLemek dedi ki...

Dolunaycım,
sorma gevrek simit gibi sırıtıp durdum tüm gün ordayken :)
gölün kenarında kafamı dinledim sessiz sessiz.

keLemek dedi ki...

Svlcim
pazarlar hiç bitmesin hatta 5 gün pazar 2 gün hafta içi olsun benim projem bu yönde =)

keLemek dedi ki...

Ve
gökyüzünün ömrü ile Bugra..
siz ikiniz
aranızda çok konuşuyorsunuz



(:

Bugra dedi ki...

Hemen soyutla zaten, ben alırım ama seni bilememmi$..

Neyse, laf aramızda çar$amba konu$uruz artık :)