Pazar, Temmuz 26

BeNim

''kelebekler,narin yapıları ile kırılgan gibi görülseler de oldukça zorlu bir yolculuktan sonra hayata kanat çırparlar.Çiçekler kadar dikkat çeken renkleri ve narin görünüşleri ile insanlar üzerinde cezp edici bir etki bırakan kelebekler, vücutlarına kıyasla oldukça geniş bir yüzeye sahip olan kanatlarının güzelliğiyle bilinirler.Her ne kadar narin bir görünüme sahip olsalar da güçlü yapıları ve farklı özellikkleri ile dikkat çeken kelebekler dantel gibi işlenmiş tasarım harikalarıdır.''
Dünyanın en güzel kolyesi o.Ve benim.
Biricik yeşh'mim çok ama çok teşekkür
Eminim uğur getireceğinden..



ps:ayrıca kıyafet eleme,valiz hazırlama sürecinde bu kadar zalim olabileceğini düşünmezdim..sen olmasan o valiz cidden zor kapanırdı
üzücü not: fotograf yok.ne kadar makina varsa ziyadesiyle batarya sorunu yaşıyor =/

10 yorum:

Adsız dedi ki...

sana ugur getırsın canım.

absalom dedi ki...

:))

hüzünlendin mi sen biraz kelemek?

Adsız dedi ki...

eminim çok güzeldir güzel günlerde kullan kelebeğim...
Valiz de kapandı demek :( gidiyorsun :'(

tuğçeadaş dedi ki...

o valiz açılır bence daha :)) son dakka golleri kaçınılmazdır ;)

SiL BaştaN dedi ki...

Valizi kapatmaya ben lazımım aslında. Hadi o gamzelerin belirginleşsin, yüzün tebessümle dolsun yine...

Mutluluk dolu olsun yüreğin...

Kocaman kocaman en kocaman öpc...

keLemek dedi ki...

Dolunaycim; eminim kesinlikle (:

keLemek dedi ki...

Absalom,
evet gelmeden epey bir tuhaftim.Epey...

keLemek dedi ki...

cicegim,
super hemde super..
bak geldim biraz gecsin
donuyorum iste diyecegim
muck!

keLemek dedi ki...

Tugce ablam 23 kg olayi yuzunden kac kere 2 valiz arasi transfer yaptik belli degil zaten.biri 23.0
digeri de 22.8 idi =)

keLemek dedi ki...

Ablacimm,
cok saol cok cok..
gulumsuyorum pek cok.
operim