Pazartesi, Şubat 7

Aramaya inanmak


Siz blogumu tıkladıkça nerden geldiğinizi, hangi programla internet üzerinde sörf yaptığınız ve cancağızım blogumu tıkladıktan sonra geri gelip gelmediğinizi dahi görüyorum. Bir de hangi aramalarla benim mekanımda olduğunuz var ki nacizane cevaplamak isterim.Gugıl bana yönlendirmiş 2 kelam edeyim değil mi?

  1. yıllardır görmediğin kuzene ne yazarsın

Yani şimdi her şey yazılabilir.hasretle ve özemle diye sonlandırmak üzere.Nassın iyi misin.ne yaptın gibilerinde..bir de neden yıllardır görüşmüyorsunuz yahu küslük mü var?.

2. durduğum nokta yerinde durmuyor

Valla hangimizin ki duruyor ki? Çok takılma buna

3.keleye gelmek nedemek

Birilerinin sana yamuk yapması ayıp etmesi demek. Tü kaka insan onlar demek..

4. altı gün pazar olsa

Dostum o talep yapıldı mecliste görüşülüyor. Sanal imza falan toplayıp destek mi olsak ne yapsak?.

5. ben bugünlerde bencilim sencil

Önce bi karar verelim, bencil miyiz sencil mi? Hepsinden birer doz iyidir.orta karar

6. pazar akşamı için öneri

90’lar olsaydı duş + bizimkiler parlement Pazar sineması falan derdim de 2011 de direk ‘Pazartesi sendromu’ ne yazık ki..

7. aileyi müdafa

ne sebeple?derin mevzuular..

8. bilsem ki seviyorsun beni greenwich

greenwich? Sevgi? Bağlantıyı kuramadım ben yahu..

9. hergun pazar olsa

yukardaki arkadaşı örnek alsanıza bak o ne kadar naif 6 gün demiş.Sizinki biraz abartı kaçmış..mübalaya gerek yok


siz sorun..ben burdayım..yazarım seve seve tüm yanıtları..^__^

yours

B*

nisan günü kafam.0_0

Hiç yorum yok: