Pazar, Ocak 23

Türkce Baslik Silsilesi!




Misafirim geldi.Dün akşam evlerin ve gönüllerin İnci’si muhteşem bir şekilde ağırlarken bana da komiklik ve şakalar yapmak düştü..

Gözümüzden yaş gelene kadar güldüğümüzde ben bir adet Türk kahvesi ve Neskafeyle zor ayakta durabiliyordum. Hani herkesin it’s friday! Yaayyy.. diye sevindiği olguda ben amiyane bir tabirle ‘pert’ olmuş oluyorum..

Şimdi ben işyerinden çıkmak için dakikaları sayarken misafirim sevdiceğiyle yaşayacağı yerde fink atıyor. Geleceklerde it’s Saturday! Diye günü tamamlayacağız.. yarın gireceğimiz sınav için sadece ÖNEMLİ OLAN KATILMAK diyorum..

Ve bazen bende keşke moda blogger’ı hayatı sürebilsem diyorum..cidden özenmiyor değilim.Yani tek derdim moda olsa, tanıtımlar olsa, projeden projeye koşsam..Aldıklarımı günün kombini diye göstersem ee tabi ki maksimum 36 beden olsam. İş güç vs. dertlerim yakamda olmasa diye istemiyor değilim.. çok şahane çok tatlı hayatlarınız valla ^_^

Bu yazıma ekleyeceğim fotoğraf ise meşhuuuur ve maaaluuum sosyal paylaşım sitemizde (FACEBOOK) epeyce hemde epeyce ses getiren ebeveynlerimin Alanyadaki balkon manzaraları. Benim ilk yorumum sadece ‘vay canına sayın seyirciler’ olurken akabinde yorumlarla olay Türkiye-Rusya krizine kadar döndü. Olsundur. Alanya ve Rusya candır. İçindekiler de canan’dır.

Öperim.Güzel pazarlar dilerim.

Sınavı da 2.30 gibi dünyanın en saçma sınav saati olarak belirleyen yetkililere buradan selam ederim!

Hiç yorum yok: