Çarşamba, Aralık 1

Hunter Games-Açlık Oyunları Serisine Güzelleme ^_^

çoçukluğum orta okul yıllarım ve lise zamanlarım (sınav zamanları bile dahil) (bkz. ÖSS)kitap okuyarak geçmiştir benim.
çoçukluğumda annemden yadigar Kemalettin Tuğcular okunmuş, ortaokul yılları İpek Ongun'un genç kız serisiyle geçmiş ve lise yıllarıma denk gelen Harry Potter çılgınlığına denk düşmüştüm.Bir de arada hatırlayamadığım niceleri..
severim yani severdim kitap okurken gözümde canlandırmayı kahramanlara siluet vermeyi seslerini oturtmayı..
sonra günlerden bir gün ben Sosyoloji öğrencisi oldum.ve benim keyifle yapmış olduğum okuma eylemi bana dayatılmaya zorla yaptırılmaya başlandı.okumazsam anlamazdım, okumazsam vizede yazamazdım okumazsam olmazdı..
takdir edersiniz ki okumayla arama husumet girmiş oldu.artık sayfalar itici minik karakterli yazılar başımı ağrıtır olmuştu.
.
mezun olalı bu haziranda 2 yıl oldu..biz tabi eski mağrur ve düzeyli ilişkimize geri döndük..tabi teknolojinin aramıza kattığı bir internet gerçeği vardı ki okuma'mı biraz kıskandırdı, hatta hala kıskandırır..ancak hiç bir şey onun yerini tutamaz.kendisi gerçekten atlandığı anda eksikliği hemen hissedilen bir vazgeçilmezdir..en azından benim için öyle.
.
bir benim huyum olarak belki bir çoğunuzda da bu özellik vardır; o an akım yaratan çok ilgi gören vs. olan her 'şey' bende antipati uyandırır ve aksi yöne gitmeme neden olur.giymem takmam sürmem okumam gibi..

misal bir kaç yıl öncesinin furyası olan Elif ŞAFAK'ın AŞK kitabını ben henüz bitirdim..
şimdilerde ise muhteşem muhteşem bir kurgu eserlerinin 3.'ü kitabına başladım.biraz ondan
bahsetmek istiyorum size..


Açlık Oyunları aslında son yılların epey ses getiren bir kitabı. Suzanne Collins tarafından yazılmış olup benim de hayranı olduğum Stephen King gibi önemli bir yazardan inanılmaz övgü dolu sözler almıştır..
Sürükleyici bir kurgu, aksiyon ve gerçek olabilme imkanın olması beni okurken iyice cezbetmiş kitabı bir çırpıda okumama neden olmuştu.
Kitaba hiç eğreti durmayacak şekilde oturtulmuş biri bizi gözetliyor tarzı reality showları tadı mevcut.Ve bu tad inanın kitapta asıl sürekliyici unsur oluyor.

İkinci kitap olan Ateşi Yakalamak'ta ise olaylar iyice kızışıp zihninizde muhteşem bir şekilde şekillenip gözlerinizin önünde ceryan eder hale geliyor.

ve şu an benim okumakta olduğum Alaycı Kuş serinin son kitabı.. Ancak bu kadar ilgi gören ve yılın kitabı seçilen serinin 2011 yılında filminin çekileceği müjdesi kitap severlere duyurulmuştur.
Yalnız umarım diğer kitap uyarlaması filmler gibi hayal kırıklığı olmaz kitabın hakkını veren oyuncular ve çekim ile muhteşem bir seriyi izleme şansı buluruz..

evet editörünüz B* yazdı efendim sizler için..
Açlık oyunları serisini okuyun okutun..
esenlikler.









Hiç yorum yok: