Pazartesi, Eylül 13

haykırsam?

yazın usul usul çekildiği şu günlerde eylülün ortasında doğum günüme az kala yine işteyim, yine buhranlardayım.hayır çalışmayı istemediğim, çalışmaktan hoşlanmadığım anlaşılmasın ben öğrenciyken daha başlamıştım kendi harçlığımı çıkartmak için çalışmalara..ancak şimdi.burda..sabitlendim olmayacağı ve olmadığım konusunda.iş arama konusunda arıyorum.ama ele gelir doğru dürüst bir şey yok.iyi bir okuldan mezun oldum Türkiyede pek karşılığı olmayan sosyoloji bölümünden 1.5 yıllık iş tecrübem ve 5 aylık Amerika deneyimim var.Ama yurdumda iş bulmak kabus!
bilir ya insan yapabileceklerini, köreldiğini hisseder aynı o hislerdeyim ama daha fazla böyle devam edemeyeceğim.o açık ve net..
her sabah bu yere gelmek




Görücez şimdi kadına pozitif ayrımcılığı, görücez EVET'in faydaları...çok esip gürlediler görücez..merakla bekliyorum..bir umuttu yaşatan insanı ya!

siz bana bakmayın..
haftanıza iyi başlayın.

tatilden bir kare.çiçeklerin çantamın ve tokamın uyumuna tikkat ^_^


dipmiş notmuş: tüm önerilere ve yönlendirmelere de açığım iş konusunda..bilginize..

doğum günümde ne istiyorum?bilmem ne istiyorum (:

7 yorum:

Adsız dedi ki...

kelebekcım hersey gonlune gore olsun.guzel bır ıs senın olsun.

keLemek dedi ki...

inşallah canım inşallah :((

elif dedi ki...

sanırım aynışeyleri yaşıyoruz ve aynı şeyleri hissediyoruz.bende uğraşıyorum yeni bir iş ve yeni bir hayat için.
işallah gönlünüzce olur herşey.

keLemek dedi ki...

Sevgili Elif,
inşallah gönlümüzce olur herşey..ikimiz içinde..

tuğçeadaş dedi ki...

cv istemiştim ;)

keLemek dedi ki...

minnoşum daha o pazartesi attımdı
stüdyo adresine ama
gelmedi mi ki??

keLemek dedi ki...

stüdyo adresi demişim..
gmaile attım gmaile :D
senin fotoları bana attıında adrese (: