Cumartesi, Kasım 21

Party In The Usa

Hafta bitmis haberim yok.cuma bu gun diyorlar nasil yani diyorum..
schedule'lar karismis kafamda oldugu gibi..Programlar yani.bizimkilerin (Lamiam,Metin,Mustafa okul&i$ programlari buzdolabimizin ustunde asilidir.herkesin programini alip yazmistim kim nerde ne zaman bilmek icin :)
Kafamda bin bir dusunce.bu gun sesli bir sekilde soyledim daha tam net bir durum yok aslinda..
Ama sanirim ben burda biraz daha kalmak istiyorum dedim.
anneminde canim kuzeniminde sesinin tonu dustu birden..senin icin hangisi daha iyiyse o olsun.tabi ki sen ne istiyorsun o da cok onemli derlerken bir yandan da hissettiklerine yuregim ezilmedi degil.
ama onlar sadece ve sadece bir tek beni ozluyor..
herkes bir yani herkesten kastim benim ozlediklerim bir 'ben'i ozluyor..ama ben oyle miyim?
hayir degil tabi ki..
ben herkesi ayni anda ozluyorum..
yilmak mizmizlanmak yok.elimdeki firsati en iyi sekilde degerlendirmek bana yakisan..
hem net birseyde yok
bakicam arastiricam..
nedir ne degildir..
ne olabilir ne olamaz.
olsa ne olur olmasa ne olur..
birazcik daha sadece..
kendimi degil gelecegimi dusunuyorum.beni ozleyenlerinde bencilce davranmayacagini pek ala biliyorum
.
sabah okula gelmeden once kahvemi hazirlarken toefl acisini dindirmek icin bize kek getirmis olan Mrs. Cerveranin yine oyle bir supriz yapabilecegi geldi aklima durup dururken..ki keki haftalar once getirmisti..
sabah sinifa donotlarla girdi (:
bende aklimdan gectigini soyledim..
haftaya bayram.program yapiyoruz.metin direk mangal yapmak lazim dedi ama bilemiyoruz (:
bayram kutlayacagiz bizde!

ve canim cicegim sevdicegine kavustuuuuuuuuu sonundaa
en agir en yavas gecen bir 10 gun diliyorum size kumrularim..
nazar boncuklari dokuyorum tepenizden asagiya bir de.

fotograflarimi ekleyip.
headerdaki sarkiyi da TIKlayip
uyuyorum..


so i put my hands up, they're playin' my song
the butterflies fly away

so i put my hands up, they're playin' my
* Mrs.Cervera"s donot
** cafeteria'a kosan bir kelemek.bahardan kalma bir gunde!

yours
*B

6 yorum:

Adsız dedi ki...

evet kumrular buluşuyo :)
Şimdiden nazar boncuklarına ihtiyacımız var elimden düşen parfüm şişesi bin parçaya ayrıldı:)
Hayırdır inşallah hayırdır inşallah...
Çiçeğin öper kocaman seni

ceydabural dedi ki...

donuttttt :) harika görünüyor

Unknown dedi ki...

Birden sanki arkandan sana sarılabilecekmişim gibi hissettim...yani bi an okadar yakınımdaymışsın gibi geldi..ve anladım kimesafeler önemli değil..biz yakın olalım yeter...seni çok seviyorummmm!!!!!

SiL BaştaN dedi ki...

KARAR VERME AŞAMASINDA KELEBEĞİM; İNŞ. EN DOĞRU KARAR OLACAKTIR SEÇMİŞ OLDUĞUN YOL. VE BU YOLDA HER DAİM BAŞARILAR DİLERİM VE KOCAMAN ÖPERİM. BİRDE AYRIYETTEN KOCAMAN VE SIKI SIKI SARILIRIM... HIMM BİRDE BİRDE ÖZLEDİM DERİM ÇOK ÇOK...

keLemek dedi ki...

-heyecandandir o cicegim heyecandan..

-fotograf penceresi o gun kac tane yedik koreli kizim Soo ile bilmiyorum..(:

-Annecim biz hic ayrilmadik ki.hep yanibasimdasin tum soylediklerin tum ogrettiklerin..canimin icisin her daim yanibasimda..Seni herseyden cok ama cok seviyorum bitanem!!!

-canim ablacim cok tesekkur ederim.dedigin gibi herseyin hayirlisi..bende sizleri cok ozledim..yine de az kaldi.oyle diyelim (:

nergisce dedi ki...

sen orada mutlusun be kelebekim:)
dur dur kocaman bir Masallah demek istiyorum ki büyü bozulmasi.
ay buraya gelmeyeli asirlr olmus özlemisim kelebekce yazilari. neyse geldim okudum gidiyorm cünkü karnim ac.