Cumartesi, Mayıs 9

Saturday

Hava inanılmaz derecede güzel.günlerden cumartesi benim özgürlüğüme kavuşmama daha 2.5 saat gibi bir zaman dilimi var.
sabah alarmımda çalmadı bir güzel.8 de uyandım.Ne de güzel dinlendim yahu diyorum bir bakmışım ki yollarda olma saatim.Hazırlanıp evden çıkmam,yollara dökülmem ve sonuç geç kalmayan bir *B.Afferim bana =)(5 dklık rötar sayılmıyor)
Demekki neymiş her sabah 45 dk gereksiz yere harcıyormuşum..Ama yapıcak birşey yok koşturmak yerine 45 dk. kullanmayı tercih ederim.Havanın çok güzel olduğunu söylemiştim değil mi?Plan yapmalı plan...
*mervem aradı hem biraz önce burdaymış.ama ben gidemiyorum :(Ankarya gitmeden görmeye çalışacağım..
Eskiden pazarları sevmeyen ben,pazarların kutsallığına dair inancımı geliştirdim.Ertesi gün hala eski antipatiklik nedeni olarak Pazartesi ama olsun.Pazarın tadı bir başkaymış yahu..

Çocukken yediğim portakallı patlayan şekerler yeniden çıksın istiyorum birde bu aralar.En son üniversitedeyken bir lolipop bulmuştum ambalajının içinde bu patlayan şekerler vardı lolipobu bandırıp yiyordun,ama patlayan şeker gibi değildi o da..sevmemiştim hiç...Yetkililer duruma eğilsin istiyorum..
Ne alakası varsa sabahtan beri dilimde aynı nakarat;

dedim ki bize bişey olmaz ben korurum
birimiz ölücek olsa o ben olurum

Post sorusu:biz kim?


mutlu Cumartesiler...
Ve en güzelinden Pazarlar...
*yukardaki resimde masa üstümde duran wallpaper'm..seviyorum o kızçeyi ben =))

Hiç yorum yok: