Salı, Mart 17

Apar topar geçen zaman


salı oldu bile...
böyle hızlı bir film şeridi gibi geçiyor haftalar.ve tabiki aylar.hafta sonu pek tabi yine yine kursta idim.cumartesini güzel geçirdim ama kurs çıkışı..
kahve dünyasının sıcak çikolatasının bu kadar harika olduğunu gerçekten bilmiyordum,beni o kadar neşelendirebileceğini de.. pazarı hiç sorma çünkü vicdan azabı demek benim için..Vicdan azabı da lügatımda alışverişe tekabül etmekte.Yapıcak bir şey yok ama.lazımdı aldım, gene olsa gene alırım pişman değilim = )
haftasonu yağmur yağmasın tek ricam o şimdilik.birde saat 4'ten sonra gelen uykum gelmesin..
dün akşam kıyırımla konuştuk epey.Gene daldık hayallere ana teması ama 'evimiz' ve onu 'çamaşır suyu' kokmasıydı..olsun gerçek olsun varsın öyle koksun...

hava artık karanlık olmuyor iş çıkışı bu da yine mutluluğa ek sebeplerden (:

not: kızları çok özlüyorum...

not not: cumartesiye dair güzel fotoğrafımı ekliyeceğim bekle benii (:

not nottt nott: nil'in eminim sevmediğine şarkısına bayılıyorum..ritim harika..

''istediiğin gibi değil de buysam nolcak''???

Hiç yorum yok: