Cuma, Şubat 26

see u

bu kız seyahatleri çok severmiş.
öpermiş.
süper haftasonları dilermiş.
xoxo

Perşembe, Şubat 25

summer nigth's dream


nasıl bir koku duymayı istiyorum biliyor musunuz.

böyle bir yaz kokusu.

yazlık bir mekan olsun.ben terasında oturayım.ağustos böceğinin sesi, bir de o müthiş yaz kokusu olsun..
çok duyasım var o kokuyu.anlatabildim dimi.

ertesi güne dair tek sıkıntı hangi koyda denize gireceğim olsun.sabah erkenden kalkıp güneşi kaçırmamak bir de.

ama en çok istediğim şimdi,
yaz kokusu.
*Resim 1893 tarihli Edvard Munch yağlı boya tablosu.summer night's dream adlı.

Pazartesi, Şubat 22

yazarmış


yukarda görmüş olduklarınız süslü ve kuş.evet aslında kendisi civciv ama biz ona kuş diye sesleniyoruz.süslü bir hafta epey güzel koktuktan sonra yavaş yavaş solmaya başladı.ömrü o kadarmış.ben ise bu duruma burkuldum
.
amerika dönüşü sonunda dün akşam saçlarımı kestirdim/kırptırdım.epey katlı oldu.kısaltıcaktım aslında yine son anda vazgeçtim..kıyabilsem çok değişik olucak ama.
.
ve bu aralar böyle sıkıcıyım işte.daha çok sözlükteyim aslında.çiçeği burnunda bir yazar olarak
.
an be an büyüyorum bir de.gördüklerim yaşadıklarım.yaşamadıklarım.şaşırtanlar.eskiden var olup her var olucak sandıklarım.aslında hiç olmayanlar.hayat diyorum özetle.zaten halim yok.hayat.

*geçen hafta gittiğimiz 2 efendili uşaktan bir kare..

dip not: ara ara sıkılıp blog gezip keçe mi yapsam,kurabiye mi yapsam diyorum.sonra vazgeçiyorum.hani iç ses gelir ya birden.sonra susar.aynı o hesap =)

unutmadan ekşi sözlük okuyucularına. yazar kısmına kelemek yazdığınızda hoop karşınızda bizim kızın yazdıkları..bir de hemen her yazım şukela alıyor.şımarmıyor değilim azizim.

Çarşamba, Şubat 17

butterfly on ice


video

bu da haftanın süprizi olsun.

buz pateni diye sayıklayan ben pistte! :) kendimi en özgür en düşünmesiz en sakin en dingin enben hissettiğim yer sanırım.güzelce bir şarkıda varsa ben kayarken değmeyin keyfime..o pistte genelde istediğim şarkıları çaldırabiliyordum yanımda kayan arkadaşımındı (hokeyci) pist çünkü..şimdilerde tadilatta geldiğimden beri daha atamadım adımımı ..

video editi: arka fondaki muzik icin,duzenlemeler icin te$ekkurler bedbey ^+^

evet evet o benim =))

*süslü nasıl güzel açtı.mis kokuyor mis..

Ps.2 yıllık bekleyişin akabinde ekşide yazarım! trilaylaylom.

Salı, Şubat 16

home location.

burkuldu icim..yok dugum falan bogazimda.nerden ciktin ki sen karsima..

süsLücük


süslü adında bir sümbülüm var..
1 haftaya kadar açıcak kendisi..
fuşya tonunda..
akşam oldu yine..ayrıca sı-kıL-dıM.
fotoğraf az sonra
imza.sıkılgaç.




fotograf editi: istiklal meyhanesi.
zarifi'nin yani hemen.isletmecisi pek sekerdir.mutlaka gidin..





Pazartesi, Şubat 15

Ertelenmiş Pazar

boş sayfayı nasıl seviyorum
burdaki.hali hazırda bekliyor öylece..
pazartesilerin tadı başkadır hep dediğim gibi
HAVA bahardan kalma
ya BeN?
çay sevmem şekersiz çayı daha da bir sevmem..
tüm çoçukluk arkadaşlarımın nişanlanıyor olması ne garip değil mi?evren verdiğin mesaj pek bir anlamsız..
*dünyanın en tatlı kahvaltısı belkide.iki peynirin arasında kalan nutella!çikolata aşkına..yanında peş peşe içilen filtre kahve ile uykunuzun geleceğinin garantisini verebilirim (:
yanına hoş sohbet olmazsa olmaz..
sümbül alacağım kendime..sümbül soğanı daha doğrusu, pek güzel kokuyor..isim düşünmeye başlamalı şimdiden..
birde ananemin bahçesinde açan sümbülle leylağa benzeyen mis kokulu bir ağaç vardı çocukluğumun gölgesinde geçtiği.adı gelmiyor aklıma..
siz bildiniz mi?


Cuma, Şubat 12

bu bir cuma yazısıdır


hava sıcaklıkları normalin üstünde iken hayır olsun diyoruz..
ve haftasonu tatilinde bol dinlenmeli.
bol filmli bol kitaplı dakikalara kendimizi adıyacağımızı düşlüyoruz..
gönülde yatan bir seyahat var ama o 2 gün ile kesmes ki biliyoruz.şartlar olgunlaşamıyor bir türlü hemde.
çok şarkı söylüyorum bu ara.
tadımdan yenmem ya ondan olsa gerek
bahar mı geliyor diyorum bir an
hani kelebekler diyorum sonra >_<


dipçik notçuk
  1. aşk ve cezanın her bölüm finalinde nurgül yeşilçayın gözlerine zuuuum yapmasınlar.kızcağızın göz altları kırış kırış.
  2. Aşk-ı memnu da firdevs hanım.sen nasıl bir hayat sürüyorsun yahu.yok haftasonu şurdayım, oraya gelemem.neyin peşindesin bu yaştan sonra cilveler nazlar...cıx cıx

    dinliyorken yazılmış;
önüm arkam sağım solum sobe..
korkarim ki bu defa saklanamadın.

Perşembe, Şubat 11

uçuyoruz ne güzel kamikaze..

ay savaşcılarını oldum olası sevdim.severim de.seveceğim de.
ama yandaki maksimum kızı benim. X şeklinde.
ve evet biz uçuyoruz o sırada..
bkz: kıyırparem ile
sonraki dakikada bizim kıyafetler bir anda değişip ay savaşçısı kıyafetlerimize bürünüyoruz ..savaşıyoru z akabinde.hayat ile
.
dün akşam sokakta valiziyle tır tır tır diye ses çıkararak yürüyen kız sana çok imrendim.bir yerlere gidesim geldi yine yeniden.
perşembeyi de bitirmenin mutluluğu içimde!
bu arada hala sorguluyorum.her günde işe gelinmez ki kardeşim.sanırım hiç bir zaman iş hayatına alışamayacağım.
ananem pamuk gibi.pamuk şeker gibi.yumuşacık.onu öpmeyi çok seviyorum.sanırım ilerde bende onun gibi bir anane olucam...
akşama aşk-ı memnu muuu var yoksa ^_^
*arnavutköy sahili.kıyır&kıyır
**ve şarkı.anısı olan türden.

This Time May Be ^_^


Ben şu güne kadar hiç bir şans oyunundan herhangi birşey kazanamadım.ama bu demek olmuyor ki 'yıldım' ya da vazgeçtim..0_O

uzun süredir zevkle okuyucusu olup takip ettiğim yaptıklarına hayran kaldığım Hesionka bir adet çekiliş düzenlemekte..(evet 1 tane :))

duyun ama sadece duyun tamam mı (:
çok kalabalık olmayalım..^_^

çok cici şeyler var yahuu sonundaaaaa..


bkz: yan fotograf.
huufff.şansım bu sefer yaver gitsin plz =)




Çarşamba, Şubat 10

istanbuldum

iş gereği haftaiçi kaçamak oldu benim için güzel şehir.ve yine tabi ki yağmur kar soğuk bana eşlik edendi.yaz kış mutlaka yağışa denk gelen bünyem var.olsun seviyorum kendisini,caydıramaz beni hava koşulları. bu sıralar uzağım buralara.evet sanki çok mühim işlerim var..
hayır efendim.ilham perim güneye göç etmiş.halim olsa atlayıp peşine düşücem ama halim yok.daha çok uykusuzum
.
geçtiğimiz hafta süprizle kafa karışıklığıyla daha çok uğultudan kendi sesimi duyamamakla geçti..ama süpriz gerçekten şaşırtıcı ve beklenmedikti bir güzel cuma için ^_^
.
DÜN
görüşmem çokta fevkaladenin fevkinde geçmesede hoş şeyler çalındı kulağıma.sonrasında ise genel eylem (sevdiklerimle) fotograf çekimi ve sürekli bişiyler yemekti.belki de sadece yemekti..hoş sohbet.sürekli kikirdeme cabası tabi(çok güldük çok ağlamasak korkusunun gölgesinde :))
ve
BeN gelenekselleşen amerika dönüşü meetpoint kahvaltılarımızı seviyorum! =)
kıyırparemi de.herbirşeyden çok.
.
yine bir istanbul klasiği olarak boğazıma hafif bir sızı.(ki evet teyzecim söylemiştin.üstüm ince diye)kar altında gezmeyi.beyoğlunu.ilk kez gittiğim dekorasyonuna bayıldığım abra-cadabrayı seviyorum..tophaneyi yazmama gerek bile yok.
1 gün dahi kalamasamda.güzeldi.
kafamı toparladığım anda şahane yazılarla burda olacağım.3 vakte kadar.3 gün mü deseeeem 3 ay mııııııııı 3 yıl mı...



tarih notu:sevgililer günü kapitalizmin işinden başka birşey değildir.o_O
yaklaşan bu günde etrafın kalplerle ve pembe/kırmızı objelerle dolması oldukça iticidir.bir de her genç bayanın eline bir gül kampanyasının kısa adıdır kanımca..


* abra-cadabra'daki kuzuyla ben.kıyır P çekiminde =)
** fotoğraf çekimi öncesi/sonrası üşüyen ben..

-birde uğruna dürüm döner ve künefe yediğim taçım var, pek guzel (:

Salı, Şubat 2

Ben bir gün Olsam Kesin Cuma Olurdum



çarşamba için üzülürüm çok.pek hafta ortasıdır kendisi.ortadadır öyle.ne sevilir ne sevilmez.sahipsiz gibi gelir hep.yazık ona.sevelim çarşambaları...hala kar kış kıyamet...küresel ısınma nelere kadir.görülmemiş kar semada..
bense baharı bekleyen kumrular gibiyim (:
bu ara çok şiir okuyorum.ekranlardan gözlerimi alabilsem kitaplarda var okumak istediğim ama bir kaç sayfa çevirebiliyorum şimdilerde.eskiden ne çok okurdum arkadaş.üniversite yıllarında derslerden dolayı zorla okuduğum kitaplardan ötürü açıldı aramız farkındayım ben.

Bu yazı bol fotoğraflı olsun...
birde güzel şiirli..
bu kadar olsun...

''benim bulunduğum noktada durmak zor
sanki diğer noktalar beni çağırıyor
duruyor sayılır mıyım bir nokta ki
o durduğum nokta yerinde durmuyor"
Ö.A

dipçip notçuk.bu gün blogunda tesadüfen gezinirken,dönüp kendi bloguma baktığımda 70. izleyicim bokbocesiini gördüğüme inanamadım.bende tam blogundayken takibe almışsın beni..cidden izleniyorum dedim(:


fotoğraf neresi söylememe gerek yok sanırım!
nergis kokusu geliyor burnuma ara ara.

Bon Appetit*


kıştan mıdır gezegenlerin dizilişinden midir bilinmez.her konuştuğum her dinlediğim 'sıkıntılı'..
kelimeyi de doğru seçmeye çalışıyorum..(Her genelleme doğru değildir ve bu da bir genelleme olarak olayı paradoksa sürükler ama olsun.) kıştan dertliyim:hani havaların grisi.yağmurun yağışı.karla karışık karma karışık durumlar etc.

problemli olmaz, üzüntülü olmaz, dertli ağır kaçabilir.o yüzden ortak yaygın olan olayları tek bir paydada 'sıkıntılı' başlığında toplamak mümkün.
havaların gri oluşuna da veriyorum]
aslında blog bakma sen..
ama bir anda bir gecede çevremdeki herkesin 'sıkıntısı'nın çözümü gelse,bulunsa keşke diyorum.hoş olmaz mı..gün doğmadan neler doğsa..
kanımca olur...
su götürmesiz bir gerçek bu..(bu deyimde pek şahane.nasıl ortaya çıktığını hayal dahi edemiyorum)

birden çok kişinin yanında olup destek olasım var.öncesinde kendimi toplayıp eski neşemi bulasım var..
var da var ...

bana karşı yapılan ortak yorum da Amerikayı özlediğim ve dönmeyi düşündüğüm konusunda...
aslında burdaki iş'lerimi yoluna koysam..uzakta olmak çokta hoş birşey değil.isterse dünyanın en güzel yeri olsun...gerçekten güzellik bir yere kadar diyorsun paylaşamadıktan sonra. hı çok eserse New York dediğin nedir ki?10 saat (:
.
dün akşamdan beri yağmur yağıyor..deli gibi hemde..
sinemaya gidemedim hala onun da sıkıntısı var içimde.
bir bahar gelse.
kendini bulucak bu kelebek!cidden bak.

bu kaçıncı taslak bu arada.iş yerinden fotoğraf ekleyemiyorum ya.eksik geliyor yazım.çektiğim karelerden biri ilişsin istiyorum şuraya bir yere.

ayrıca yorum yapmayan tanıdık tanımadık okurlarım var birde.onları da seviyorum.tüm okuyanları seviyorum.(okumayanlarla yollarımız kesişmediği için nötrüm henüz:))

öpüyorum.(:

yours

*b

fotoğraf editi akşama..*yummyy*

ps.lost başlasa da izlesek artık.değil mi.
dipçik notçuk: başlık pek alakasız oldu.öyle yazasım geldi :)akşama leziz fotoğraflar bekleme zira şurda en lezizleri.