Çarşamba, Eylül 30

2 Ay!





tam 2 ay oldu bu gun..
61 gun ..geleli..
donuse bir bu kadar ve bir ay daha sonra ..
nasil gecti?
nasil gecer
bilmiyorum..
ve $u herkesin uyudugu saatte ben bu haldeyim..








*okulum.su emergency buttonlarindan 2 tane var..
bassam bir jet gelse hop Turkiyeye goturse beni.
ho$ olmaz mi?

Pazartesi, Eylül 28

Gectigimiz Bayramda Boyle



Gec olsun guc olmasin degil mi?
Hala kelimelerimi toparlayabilmis degilim.Ancak bakarken daldim cekilen fotograflara.Dedim paylasmak gerek..Bayramimiz gercekten bayram gibiydi..once bayramlasmaya&bayram kahvaltisina gidildi sonra da Port Jefferson'a gidip gezindik durduk.. (Port Jefforson yazisi ayri olacaktir bilginize:))
simdi gecmis oldugumuz bayramimizdan kareler..(daha sinif arkadaslarimla gittimiz turk restaurantindan bahsedicem.ne cok birikmis hayat)


masalara henuz bin bir cesit konmadan once..pek guzeldi kahvaltimiz cidden.
ve arada duyuyorum kisa yaziyorsun hemen bitiyor dediginizi.yazicam cok cok .
yakinda

yours'
B*

Pazar, Eylül 27

...









Giderken bura için, gelince ora için,
Gününde ve gecende kendince ora için
Sakladığın kendini böldün iki yarım'a;
İki kez yaralandın bir yarım yara için.
O.A





*port jefferson sahili.bayram gunu.

Ti amo Mamma!


Ben annemin kizi olarak dunyaya geldigim icin yeryuzunun en sansli kiziyim otesi yok blog.

o benim yasam kocum

o benim nefesim

herseyim

iyiyim

merak etmeyin

donusum muhtesem olacak (:

dip not 1: annem ben seni buraktan daha cok seviyorum dovmeyle adini 'ti amo mamma' diye yazdirmasam da! hih!=)
dip not 2: saclarim da onunkilere benzedigi icin ayrica bir sansliyim blogi =)

Çarşamba, Eylül 23

No CommenT



burasi benim degil mi?
bana ait degil mi?
diledigimi yazmaliyim o vakit.icimden geceni.icimden tasani.icime dert olani/olmayani.
kisamiyacagim artik yazacaklarimi!
annemle konusma ihtiyacim tavan seviyesinde..hatta nirvalarda..

boyle tam gogus kafesime oturmus kalkmak nedir bilmeyen bir tas var..

bir suru odevim ve sinavim var ama bende calisicak hal yok!kafa yok...

fotograftaki yerde olasim.gun batimina bakasim var...derman yok..

*special thanks for cellchooq for photograps& everything about this night(actually yours morning)
**and thank you so much Mr.T (:


anlasildigi uzre tadimdan yoksunum..beklemedeyim..cozecegim bunu da..
yours B*

ayni resimdeki gibiyim..
bu sefer kelebek olan degil
gulduren hic degil..

Salı, Eylül 22

Biri


Biri vardı, o ilk ağlamayı bulup
Herkesi güldüren.
Sonra da bunu unutup
Ağlarcasına gülen
Ö.A.

*bayramin ilk gunu.Port jefferson gokyuzusu..

Balkabagi

erdemin oyun halisi ustunde ambulanscilik oynuyoruz..
otelde hastalanan biri var bir kosu hastaneye
okulda bir cocuk oksuyor bir cirpida doktora..
sonra kucagima yatirip kulak, agiz, burun dudak bunlari saymaya basliyoruz...
sacini oksarken
ben simdi senin neyinle oynuyorum
-ambulansimla!
yok hayir simdi sevdigim yerinin adi ne
-hair
-yani?
-saaccc
alnini opuyorum sonra..
dudagi yeni ogrendik cunku..agizi biliyorduk..
-ben simdi seni nasil optum?
-guzeeel
-hayir yani nasil optum?
-islatmaadann :)
cunku cok rica ediyor bu konuda islatmadan op..bense kocaman opmeye, isirmaya bayiliyorum onu :)
-hayir yani alnini nasil optum erdemcim?
-dudakinla!
bayramin 2. gununu boyle bitirdik biz..
aaa bir de ilk gunumuz var ki tam bayramdi..yazacagim onu da ..
ama once yarin ki sinavima calismaliyim =/

operim sizleri de
islatmadan =))

dip not:erdemle buragin cocuklugunu hatirliyorum tekrar..yani 8-9 yaslarimi..'r' harfini soyleyemiyor diye azmetip 'r' demeyi ogretmistim.
buyudugunde soylemez olursa hala diye dalga gecmesinler onunla diye..


*bayramin ilk gunu.Port jefferson sahili.benim karelerim.




Pazar, Eylül 20

Bayram ram ram ram..


sesim eko yapiyor..
blog yazamiyor okuyamiyorsunuz yurdumdan..
anlayamiyorum da neden..sevmedim ama bu durumu hic..
yalniz hissettim birden cok.
Bayram kutlayacaktik daha burada.olmadi hic..
blogspot kendine gel rica ederim..

yine de pek tabi okuyana okuyabilene,ya$a
yana ve ya$atana

iyi bayramlar dilerim (:
her gununuz/gunumuz bayram tadinda ve bayram sevincinde gecmesini dilerim...

Teyzecim'e


Canimin Ici Teyzo$um'a

benim bir teyzem var blog..dunyanin en seker, en bicir bicir, en guzel yemekler yapan en cabucak karamsarlasabiletisi yuksek teyzesi..
alisverisi cok sever gezmeyi cok sever..annemle pek benzemezler.. ben teyzemle benzerim:)huy ve su olarak..zira kendisi masmavi gozludur..benim ise malumunuz...

ben kendisini pek cok severim.kendimi bildim bileli..gercekten benzeriz birbirimize cunku..o da konusmaya bayilir benim gibi :) alisverise cantalara gezmelere ..
cok kiymetlidir benim icin..
o benle konusmaya bayilir bir de, rahatlattin beni 'iyiki geldin' der hemen..bende hep hep giderim onlara zaten..
toksam bile yemek yerim cunku o cok guzel yemek yapar.yani yemeklerini cok ama cok severim.
canparemle yakisikli kuzencigimin annecigidir..onlari da cok severim bu zaten bilinen birseydir.
ben onlarla buyumusumdur, onlar bana ben onlara cok duskunumdur..

diyecegim odur ki seker teyzem;

Nice Guzel SeneLere..
iyi ki dogmussunda benim biricik teyzosum olmussun..
saglikla sihatle daha nice birlikte senelere..


hep dedigim gibi ama olumsuz dusunmeden,sukrederek..
happy b-day glitters

*teyzosumla ben..bana veda yemeginden..

Cumartesi, Eylül 19

Cok Buyudu Bu Kiz CoooK

burda pek uzun surdu dogum gunum.. hala da dogum gunu saatlerim icersindeyim mesela..
orada erkenden basladi simdi cokta 19 eylule basladiniz bile siz..bu gun ne yalan soyleyeyim burkuktum.ailemden uzak arkadaslarimdan uzak.
her mailde her mesajda daha da burkuluyordum..
oncesinde gelen mailler zaten beni benden aldi
ozenle hazirlanmis hediyelerim..bir bir ulasti bana..
ne kadar cok seviyorum dedim mailleri..
blogumun bana kattiklarini..
her mail okuyusumda bugu bugu ekran..
yasliliktan dedim sonra kendime.kolay mi 24'e girmek
.
dun gece basladi suprizler..evet suprizler diyorum cunku bu gunde en buyugunden en ciglik atmalisindan en gozyasilisindan bir adet suprizim daha oldu..Dun gece yemek sonrasi burada tanisip cok sevdigim Yurdan ablam ile esi Adnan abim ve Deniz ablam ile esi dogum gunum icin geldiler.Benim haberim olmadigi icin gayet ev modunda da oldugum icin ee hani sus pus makyaj
dogun gunu kutlayacagiz dedi suprizi biraz hissettirip Tugba ablamin hevesini kursaginda biraksada hep birlikte bol kahkahali bol mum uflemeli bir gece gecirdik..cok tesekkurler sahane tiramisu icin Yurdan ablacim&Adnan abicim ve Deniz ablacim inanilmaz guzel hediyelerin icin sanada cok tesekkurler..
Derken bu gun oldu..Sabah yollara dokuldum zumrecimle sesini cikarmadi hic unuttu heralde dedim..Sabahin koru..Sonra sinifta Soo ve Soyoung Silvana hepsi teker teker kutladilar beni..
Kelebekli kartlarla kutladilar en guzel dilekleriyle...Miss.Cervera'da anlayip bu gun mu dogum gunun B* kac yasina girdin dedi?
sizce dedim :)
-I guess 20 diyince beslik simit gibi sirittim
-bu ulkeye geldigimden beri herkes ayni yasi soyluyor bu gun 24'ume girdim ben diyince epey sasirdi o da :)
ogleden sonra sinifa girdigim iste dogum gunu kizi..kutladik mi hepimiz deyip herkese 'happy birthday' sarkisini soyletince daha da bir kizardim ben..
.
sonra eve donus yollarina dokuldum..bir telefon trafigi M* da bana ulasma ben seni alicam nerdesin israrciligi dedim heralde msj atmadi kutlamadi ya gorupte kutlayacak..alistim da artik iki adima bile araba kullanilmasina eve geldim ama surdayim dedim geldi aldi beni bir sokak gittik evin onune gelince hadi bahcede oturalim
dedim eve gidicem yok dedi.israr ettim ise gidicem dedi.Tamam gorusuruz dedim kutlama
di da inatla.indim bir hisimla gorusuruz dedim..gorusuruz dedi.eve giriyorum hala gider gibib yapip kandiriyor beni..eve girdim kapida ayakkabilarimi cikarmaya ugrasirken toefl dersinden sikayet ederken kapi carpti birden.baktim kimse yok..sonra bir daha dondum M*..bir ciglik. aniden cikan her insana her neyseye verdigim tepki..korktu herkes.
tamam dedim teklifim hala gecerli..Tugbis yok
bahceye ne gerek var iceri girin diyor e peki madem dedim ama aklim bahcede disarda yazdan kalma bir gun..dersi olmayan M*, okula gittim geldim sinav sonucu ogrendim tumceleri siraliyor tutturmusum kac aldin diye yuksek aldim dusuk not almam ben.rakam yok ama ortada..
iceri gitti bir ara tugbis siz oturun dedi geliyoru
m ben.erdemle sohbete dalan M* bir ara erdem tarafindan mutfaga suruklendi ben camin onundeki pufta bahceye bakip iyi 81 super not diye mutfaga sesleniyorken
birden mutfaktan
elinde mumlu pasta ve tugbis arkadsinda bir ordu..Burada ne kadar arkadasim varsa;
Zumre,Ahmet,Metin,Lamia fotograf makinasi,hediyeleri..
ee cesmeler acildi pek tabi efendim sormadan soyleyelim..
hi ilk gordugumde gene bir ciglik attim pek tabi..
sonrasinda inanilmaz bir mutluluk, heyecan buruklugun yerini en hizlisindan aldi..
yol boyuncada onlardan hic biri neden kutlamadi diye uzuluyordum hemde (:
burda dogum gunum boyle bol suprizli bol mum uflemeli bol dilekli tami tamina 1.5 gun surdu yani...

simdi nasil miyim..
24 yasinda gibi !
(: pek guzel $iirim
ve evet iste hediyelerim!!!
soz verdim bir kere paylasacagim diye..

dogum gunu kizinaaaaa;
tugbi$inden bir adet NY city kara kislari icin kazak en sevdigi renkte pembe bin kere baktigi bolero ve yaz gunleri icin kelebekli sahane bir bluz..
arkadaslarindan tam da bu mevsimlik harkulade renkte yaka kismi dantelli hirka ve super kupe
Zumreciginden nazar boncugu bileklik (bilegimde oldugu icin karede yok) ve tam da arzu ettigi kristal kupeler
Deniz ablasindan sac bakim kremiyle seker pembesi ruj (:
Sinif arkadaslari Soyoung ile Silvanadan gelen ici muhtesem sozlerle dolu kartlar

ve canim cicegimden
beni benden alan bir yazi

canimcim kiyirim&sofhumdan gelen mesaj..
birtanecik annem&babam teyzosum kiymetli canparem kuzenciklerim..(bambaskasiniz)
canim kizlar..
internet erisimi olmadigini bir diger kiymetlim ile ileten yeshmiim..
rusyalardan yetisen mertuskam
diger atli uyesi yigit bey
ve unutmayan tum dostlar..iyi ki varsiniz...cok ama cok tesekkur..
(unutanlarinda cani sagolsun:))


and ofcourse special thanks for my sweety Tugbi$$$..
nasil mutlu ettin kelimeler yetmez anlatmaya...
sarildigim kadar mutlu oldum anla iste..love u
opucuk..


canim tucim ablamdan...

video

yours
B*

annecim tesekkur ederim her$ey icin..her$eyimsin...

Cuma, Eylül 18

εïз


to me! =)

burda olmanin en guzel yani ne biliyor musunuz?
dogum gununun 1.5 gun olmasi =)
kutlamalar burada 17 Eylul 17:00 iken basladi ve
benim daha burada gecirecegim koskoca bir 18 eylulum var
karisikliklar,dogdugun topraklara gore mi, bulundugun topraklara gore mi kutlayalim ikilemleri..
supriz*ler, hediyeler
bol gozyasi (ce$m-i burun :))
hepsini yazicam hepsini anlaticam
hepsini paylasicam!
coming soon



*tugbi$in hediyelerinin paketi :)...

to me(:


Perşembe, Eylül 17

Gecip Gidenlerden

pek bir cherry kokuyor odam..eylulude bitirmek uzreyim ki bu ayin 29 unda geleli 2 ay olacak..
60 kusur gun..kocaman...
sonra bloglarinizda sorunlar olmus yazamamissiniz
okuyamamissiniz
birden eko yapiyor gibi oldu ses. .
yazipta okunmayinca
okuyupta sevinmeyince olmuyormus
paylasinca artiyormus cidden mutluluk
ve paylasinca azaliyormus tum negatiflikler,kotu gri bulutlar..bir puufff ile..
buralarda olun aman..(:
bu hafta bir dolu odev cuma gunune bir quiz ve 4 tatil gunu sigdirdim-sigdiracagim..siralamayi yapsam..
yagmurlu burda hava..ama soguklar gitti.
bende iyilestim..(:
(enerjiler tavsiyeler iyiles cabuk temennileriyle:)
yarin hava sicak olsa pek guzel olur..
Cuma aslinda dini bir tatildi ancak ya aralikta telafi ederiz ya da kutlamiyorsaniz cuma gunu gelelim hep birlikte karar alip dendi..
ortaklasa 'gelelim' karari cikti..
ben o zaman tabi cumaya quizimiz ve toefl odevlerimiz reading odevimizi de beraberimizde getiriyoruz degil mi diyince..
-'Yes sweety' dedi Profesor Cervera
-Immm actually I just remember we will celebrate this day
diyiverdim..
yine gulusmeler oldu, olmadi degil :)

dun gece erdemin dislerini fircalayip onu buyuk abi yatagina yatirip masalini okuyup uyuttum =)
Baya baya ilerliyorum bu iste..icimden kendimi cilginlar gibi alkislamak geliyor zira burda bir cumle olarak yazdigim eylemler; ne sinir krizlerine ne inatlara ne
-yapmiycaaaam,yatmiycaaaaaaammm
-niyee ama Erdemcim
-onun iciiiinn
cigliklarina donusuyor bilemezsiniz..
ama kuzucuk buyuyor ..'buyuk abi' oluyor...

dun gece baslayip uykum ile yarim kalan yazimi odevimi cikarmak bahanesiyle geldigim yine cok sevgili kutuphanemizden yaziyorum..(:
ve yine dun gece tatil konusunu acan (Cundaymis,Alacatiymis butik otellermis..)arkadasima da burdan sevgilerimi ve selamlarimi iletmeyi kendime vazife biliyorum.Bak uyandik gayette derse gidiyoruz tipis tipis ..

ya$laniyor muyum ne!..

yours,
B*
*ozledigim $ehrim.Altin kizlarla bana veda yemeginden :)

Çarşamba, Eylül 16

$ofh'a

$ofhum&SIYIR
Kiyir'imin kiymetlisi...

iyi ki 11.59 otobusunden biletlerimizi almissin Antalya icin..
yoksa ne siz ne biz ne hayat boyle olurdu :)
ve
en en en basa donucek olursak..
iyi ki dogmussun $ofh..iyi ki dogup dost kavramini boyle guzel doldurmussun..
hep dedigim gibi yerin ayridir...olmasaydin pek eksik olurdu..

nice saglikla guzel senelere kiyirimla tum sevdiklerinle..

dip not: nikah sahitlerinizden biri ben olmadigimda neler olacagini niyeyse tekrar hatirlatma istegi dogdu icimde..(:

daha nice nice ya$ aLmalar :)


Salı, Eylül 15

what about u?

EN SON ...(yaptığın)
1. En son aldığınız besin nedir? Patates kizartmasi super minik et ve pilav immm (:
2. En son kimi aradınız ? msn uzerinden annecigimi
3. Son mesajınız? yeni edindigim arkadasimdan facebook msji
4. Dinlediğiniz son şarkı ? Sezen Aksu- Pardon
5. En son ne zaman ağladınız ? next question

HAYATINIZDA HIC ... ?
6. Aynı kişiyle iki kez cıktınız mı? Evet
7. Hic aldatıldınız mı ? Bilmem..hissetmedim hic.hissederdim sanirim.bilemiyorum..
8. Birini öptünüz ve pişman oldunuz mu ? noep
9. Özel birini kaybettiniz mi? Hayir cok sukur
10. Depresyona girdiniz mi ? Depresyon agir bir tani olur ama yikimlari oldu ufak capli
11. Sarhoş oldunuz ve kustunuz mu? Cix.Never
12. Favori renginiz... Fusya, sari ve kahverengi


BU YIL HİÇ ... ? : (2009)
15. Yeni arkadaş edindin mi ? Evet.pek cok (:
16. Erkek arkadaşınla kavga ettin mi ? the person you have call can not to reach at the moment
17. Ağlayana kadar güldün mü ? Evet
18. Seni değiştiren biriyle tanıştın mı? Evet
20. Senin dedikodunu yapan birini yakaladın mı? Evet..komik oluyor ama olay ani sonrasi :)
21. Facebook'ta arkadaş listendeki biriyle öpüştün mü ? komik olmus bu soru (:
22. Facebooktaki arkadaş listendekilerin kaç tanesini gerçekte tanıyorsun ? hepsini
23. Kaç tane çocuğun olsun istiyorsun ? 3 tane (bu da yeni burda alinmis radikal karar)
24. Evcil hayvanın var mı ? Tavsanim olmustu bir kere
25. Adını değiştirmek ister misin ? Hayir.
26. Son doğum gününde ne yaptın ? Arkadaslarimla yemek yemistik..
27. Bugün kaçta kalktın ? 9 bucugu biraz gece
28. Dün gece yarısı ne yapıyordun ? Bloguma yazi yaziyordum :)
29. 4 Gözle beklediğin birşeyi adlandır ? Hayatimi yoluna koymak
30. Anneni en son ne zaman gördün? :( 47 gun once, kamerayla da bir kac saat once :)
31. Hayatında değiştirmek istediğin şey ? kariyer planlarim
32. Şu anda ne dinliyorsun ? Agustos boceklerini :)
33. Tom isimli biriyle hiç konuştun mu ? Hayir ayrca neden tom :)
34. Şu anda sinirlerini ne bozuyor ? Bas agrim
35. En çok ziyaret ettiğin web sitesi ? Blogum, mail kutum, bloglariniz :)
36. Gerçek adın ne ? BeTuL
37. Lakapların ? kelebek,kelemek,kelebelik ve benzerleri..her birini ayri kisilerden duyuyorum.Kiyir der birde kiyirim ama o lakab degil o direk isim :) siyir da var tabi :D IImm betus bir de.
38. İlişki durumun ? ilisiksizim :)
39. Burcun ? Başak
40. Erkek misin kadın mısın ? :))Female
41. İlk okulun ? HizirReis Ilkogretim Okulu
42. Orta okulun ? D.A.L
43. Lise ? D.A.L
44. Saç rengin ? Kumral
45. Saçın uzun mu kısa mı ? uzun epey uzun :)
46. Boyun ? 1.70
47. Birine vuruldun mu ? cix
48: Kendinle ilgili neyi seviyorsun ? saclarimi sanirim en cok..iyi bir dinleyici oldugumu dusunurum bir de..bir de hafizami severim hic bir sey unutmayisimi
49. Piercings ? -
50. Dövme ? -
51. Sağ mı sol mu orta (:

İLKLER :
52. İlk yaralanman ? Balkondaki salinc
aktan dusup cenemi yarmisim dikis atilmisti 5-6 yasindayken.dikis izleri duruyor.en net hatirladigim bu
53. ilk piercing ? Yok
54. İlk en iyi arkadaşın ? Yeshmim minigim
55. İlk spor aktiviten? ilkokul paten-buz pateni
56. İlk tatilin ? Ilk tatilim erdek olmus ben daha bir aylikken (:
58.İlk spor ayakkabın ? converselerim, pek soylenirdim giymesi zor diye..

ŞU ANDA:
59. Yediğin şey ? hershey's cookies'n' creme :)
60. İçtiğin şey ? kahve
61. Birazdan ... ? uyuyup kalacagim sanirim
62. Dinlediğin şey ? Yasar- Onun Vedasi
63. Beklediğin şey ? e-mail

GELECEĞİN:
64. Çocuk istiyor musun ? kesinlikle
65. Evlenmek istiyor musun ? e tabi kacinilmaz son :)
66. Kariyer ? : daha emin adimlarla ilerlemek.yavas yavas.

HANGISI DAHA İYİ :
67. Dudaklar mı gözler mi ? : Gozler
68. Sarılmak mı öpüşmek mi ? : both of them
69. Kısa mı uzun mu ? : Battal boy diye cevap veresim gelir bu soruya :)
70. Senden küçük mü büyük mü olsun ? : Kesinlikle buyuk olmali..zira karsi cins fazlasiyla gec olgunlasiyor..
71. Romantik mi doğal mı ? : Dogal ama romantiklik olmazsa olmaz..
72. Güzel bir karın mı güzel bir kol mu ? Ikiside
73. Sakin mi sesli mi? ???
74. Arkadaşlık mı ilişki mi ? : Ikiside gerek pek tabi..

HAYATINDA HİÇ..
76. Tanımadığın birini öptün mü ? Hayir.
77. Sert bi' likör içtin mi? : Hayir
78. Gözlüklerini ya da lenslerini kaybettin mi ? Hayir
79. İlk çıkmadan seviştin mi : cumle dusuk bir kere.next one
80. Birinin kalbini kırdın mı ? : Evet..kalbimi kiranin kalbini..
81. Senin kalbin kırıldı mı ? : Evet.
82. Tutuklandın mı ? : Hayir.
83. Birini geri çevirdin mi ? : Evet.
84. Birisi öldüğünde ağladın mı ? : Evet.cok hemde.
85. Arkadaşların tarafından kandırıldın mı ? : Evet.sayilidir ama..
İNANIR MISIN ? :
86. Kendine ? : Her zaman
87. Mucizelere ? : Pek tabi evet..
88. İlk görüşte aşka ? : Yani mumkun (:
89. Cennete ? : Tabi ki...
90. Noel baba? : Olsa hos olur diye dusunmusumdur hep.
91. İlk çıkmada öpüşmeye ? Karisiyiz :D
92. Meleklere ? : Cennet bos olamaz degil mi..yada bu kadar kotuluk varken uzak kalabilmek tek basina bu kadar mumkun olamaz..

DOĞRU CEVAPLA :
94. Aynı anda 1 den fazla biriyle çıktın mı ? Hayir biriyle bas etmek kabus gibi iken =P
95. Bugün şarkı söyledin mi ? Evet.erdemle bir cok kez sarkimizi..
96. Birini kandırdın mı ? Sanki..
97. Geçmişe dönebilsen hangi zamana giderdin ? Universitemi kazandigim yillara!hic dusunmeden hemde..
98. Geçen yıldan bir günü silmek isteseydin o gün hangi gün olurdu ? Gecen yildan degilde omrumden hep 17 Agustosu silmek istemisimdir hep.
99. Aşık olmaktan korkuyor musun? cix..gercegini sabirla bekliyorum..korkusuzca :)
100. Bunu yollayacak mısın ? Dileyen' gozu kara bloggerlara gonderiyorum sevgilerimle birlikte
ben bloglar arasinda dolasirken 'salincaktaki' cici bayanin blogundan aldim sorulari :)

fotograflar yazi ile alakasiz farkindayim..
ama ben cektim (:
bende ordaydim
ve orasi bir kutuphane!
ne kadar cok bizimkilere benziyor degil mi..!